Access Control ~ bramki obrotowe ~ szlabany ~ kontrola dostępu

Elektroniczny System Obsługi Klienta

Elektroniczny System Obsługi Klienta (ESOK) to program wspomagający zarządzanie obiektami rekreacyjno - sportowymi (basenami, halami sportowymi, stadionami, siłowniami, lodowiskami, wyciągami itp.) poprzez wykorzystanie sprzętu kontroli dostępu oraz automatycznego naliczania opłat za korzystanie z oferty danego obiektu.

 

Elektroniczny System Obsługi Klienta umożliwia fachową obsługę klientów, sprawne zarządzanie obiektem poprzez automatyczne naliczanie opłat (w zależności do dnia tygodnia, strefy, czasu pobytu a nawet pory dnia). ESOK to szybkie inicjowanie wejść poprzez odczyt danych zawartych w karcie lub pasku przy użyciu czytnika, wydruk oraz odczyt biletów jednorazowych z kodami kreskowymi, obsługa klientów posiadających karnety, kontrola czasu pobytu klienta w poszczególnych strefach obiektu przy jednoczesnym jego rozliczaniu, kontrola oraz blokada dostępu w poszczególne strefy. System Obsługi Klienta to równoczesna obsługa wielu atrakcji obiektu przy jednoczesnej kontroli obciążenia oferowanych stref.

Dzięki wprowadzeniu proponowanego systemu zarządca posiada narzędzie sprawnie zestawiające statystyki ilościowe i wartościowe, umożliwiające obsługę dodatkowych usług (np. pomoc instruktora; sprzedaż/wynajem sprzętu; wynajem strefy obiektu), kontrolujące pracę kasjerów (z możliwością rozliczania tychże pracowników z utargu poprzez wydruki raportów kasowych, kontrolę stanu kasy). ESOK to program rozliczający gotówkowy oraz bezgotówkowy system opłat z możliwością wystawiania faktur Vat. System umożliwia sprzedaż dodatkowych usług nie związanych bezpośrednio z czasem pobytu klienta na terenie ośrodka (np. nauka pływania, wynajem sprzętu sportowego, toru, opłata za zagubienie lub uszkodzenie wynajętego sprzętu bądź paska basenowego)

Elektroniczny System Obsługi Klienta to wszechstronne narzędzie spełniające najbardziej wygórowane oczekiwania klienta i zarządcy.

 

Zasada działania:

Klient posiadający kartę zbliżeniową/pasek dokonuje rejestracji (poprzez czytnik) odpowiednich zdarzeń, co skrupulatnie rejestrowane jest dla potrzeb systemu ESOK. W wyniku rejestracji uruchamiana zostaje bramka umożliwiająca przejście klienta w daną strefę. Odbiorca dzięki posiadaniu uprawnień, do poruszania się tylko po odpowiednich strefach obiektu, wyróżniony jest poprzez numer, do którego w trakcie korzystania z oferowanych atrakcji, przypisywane są wszelkie dane umożliwiające końcowe rozliczenie. Ponadto rejestrowane zdarzeń daje możliwość zestawiania w programie wszelkich danych oraz inicjowania informacji na potrzeby zarządzania obiektem.

 

Dostosowując oprogramowanie do rodzaju obiektu pracownicy naszej firmy zaproponują Państwu odpowiednie urządzenie kontroli dostępu oraz jeden z poniższych systemów:

  • Elektroniczny system biletowania i kontroli wejścia na teren wyciągu narciarskiego,

  • Elektroniczny system obsługi wypożyczalni sprzętu narciarskiego,

  • Elektroniczny system obsługi klienta obiektu sportowo-rekreacyjnego,

  • Elektroniczny system biletowania z możliwością obsługi płatnych usług dodatkowych. System przeznaczony dla muzeów, galerii, obiektów targowych i wystawowych.

 

Elementy wykonawcze:

Na Elektroniczny System Obsługi Klienta składają się bramki, czytniki, karty identyfikacyjne, paski, urządzenia do transmisji danych oraz odpowiednie oprogramowanie komputerowe.


Czytniki:

  • czytnik kart zbliżeniowych bez klawiatury

  • czytnik kart zbliżeniowych z klawiaturą numeryczną

  • czytnik linii papilarnych

  • czytnik konturu dłoni

  • czytnik obrazu siatkówki oka


Mechaniczne elementy wykonawcze:

  • bramki, furty, śluzy, szlabany

  • zwory elektromagnetyczne, elektrozaczepy

 

Pozostałe elementy wykonawcze:

  • Zegar RCP

  • Tablica RCP

  • Karty identyfikacyjne, zbliżeniowe, paski

  • Urządzenia do transmisji danych

  • Oprogramowanie

 

Wychodząc naprzeciw wymaganiom konsumenckim pracownicy naszej firmy, na podstawie zapytania ofertowego, zdjęć i/lub rysunków technicznych, pomagają w wyborze urządzeń wykonawczych niezbędnych do uruchomienia tegoż systemu. Przygotowane przez nas oferty uwzględniają nie tylko Państwa oczekiwania techniczne i estetyczne ale także możliwości finansowe. Po uruchomieniu Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta oferujemy szkolenia dla pracowników obsługujących wdrożone oprogramowanie.

zaufali nam
PGE ArenaStadion Miejski WrocławWisła KrakówMuzeum AuschwitzZamek na WaweluMinisterstwo Obrony NarodowejAkademia Marynarki WojennejWyższa Szkoła Policji w SzczytnieNarodowy Bank PolskiPoczta PolskaTelefonikaTP S.A.TauronBiedronkaNestleColgateDellElectroluxMichelinZakłady Mięsne SokołówZakłady Mięsne Henryk KaniaBRWModertrans PoznańSokpolCarrefour PolskaKauflandDelic-PolKronospanTeva KutnoFablok ChrzanówStatoilKirchhoff AutomotiveTI POLAND AUTOMOTIVEC200POLOMARKETStora Enso Wood Products PGE ArenaStadion Miejski WrocławWisła KrakówMuzeum AuschwitzZamek na WaweluMinisterstwo Obrony NarodowejAkademia Marynarki WojennejWyższa Szkoła Policji w SzczytnieNarodowy Bank PolskiPoczta PolskaTelefonikaTP S.A.TauronBiedronkaNestleColgateDellElectroluxMichelinZakłady Mięsne SokołówZakłady Mięsne Henryk KaniaBRWModertrans PoznańSokpolCarrefour PolskaKauflandDelic-PolKronospanTeva KutnoFablok ChrzanówStatoilKirchhoff AutomotiveTI POLAND AUTOMOTIVEC200POLOMARKETStora Enso Wood Products
Copyright © FHU Access Control 2012. All Rights Reserved. Bramki obrotowe Szlabany